Long long time ago...

Ok...nu var det längesen jag skrev i min underbara lilla blogg...

Man kan väl säga som så att det inte finns någon vettig förklaring varför...men men

Det tråkiga som har hänt är att sommaren är slut..det är ett faktum...bara kolla ut genom fönstret så ser man den vita marken, vita träden, och den klara himlen. På nått vis kan man känna den isande luften som väntar på en ute....usch...jag vill att sommaren ska komma tillbaka.

Får väl göra som jag gjorde i slutet av september...åka utomlands...jihoo...

Vi åkte till Alanya, Turkiet...det var jag, fredrik, syrran och bilgin...hur fantastiskt som helst...

Borta en vecka men kunde varit där längre...fast det var länge nog för att man ska hinna sakna det när man väl kommer hem.

Sist jag var till Turkiet var jag i Istanbul och Marmaris, det var dock under andra förhållanden och i olika stadier i mitt liv. Det var helt underbart, kan bero på att jag har en liten för kärlek till Turkey och allt som har med landet och göra. Och för det kan jag nog tacka min syster, hon var med båda gångerna och vi hade lika roligt både då och nu....saknar det redan.


Buuuuuu...så har Halloween varit här och gått...det gick fort, jag och patricia skulle ha haft en fest men det sket sig...kan nog bero på brist av engagemang...lite synd faktiskt men sånt händer...

Det vart en lugn hemmakväll istället.

En ny vecka har åter börjat...samt har man jobbat lite så dagarna går fort.

Ändå så har man lite saker att se framemot...2 december Patricia 23 år...grattis i förskott...

Sen börjar julen närma sig med små steg... då blir det Säfsen med mamma, lennart, lina, bilgin mm...kan knappt vänta...sen älskar jag ju klapparna...sssccchhh...men säg inte till nån...

Tills senare....


Just det...vill skänka en tanke till Patricias lille son Emil...som har 40 graders feber....krya på er!!!


XOXO


Kommentarer
Postat av: Guess..

Skulle du och Patricia ha en Halloweenfest? Kul att man räknas..

2008-11-05 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0