En helt vanlig trökig onsdag....

Gick upp tidigt som vanligt idag men det var en skillnad, jag behövde inte gå ut med min älskling Baloo idag på morgon eftersom Fredrik var så snäll och gjorde det. Gick upp sju började jobbet halv åtta...ganska skönt faktiskt jämfört med att gå upp sex som annars...Kom hem, åt lite sen kollade på flera repriser av One Tree Hill säsong 4. Är helt inne i det...fast jag gillar de nya avsnitten bättre...samt Gossip Girl...Börjar bli lite rastlös..vad ska man göra?
Är så jävla seg...,måste vila upp mig lite så jag klarar av festandet till helgen med mina polers, fast det kommer nog inte bli något problem nu när jag tänker efter hihi....längtar dit....really
Men vi ses väl tidigare än så, tills senare
XOXO Good Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0