Jihooo...

Seger i bowling blev det för mig, och glad blev jag. Vann med hela tre poäng....jihoo...Det var jag,syrran,fredrik,bilgin och pappa som körde...bowling kanske anses som lamt men roligt är det och träningsvärk får man, det garanterar jag.
Efteråt åkte vi hem till oss och åt god mat, drack och umgicks. VI kände sen att det var dags och sjunga lite karaoke, så vi drog fram mickarna och började vråla. Ur vårat perspektiv så lät det bra men ur andras så håller de nog inte med. Det blev en lyckad kväll även fast rumsskivan på bordet föll ner i golvet så nästan all dricka åkte ur och glas krossades. Men det var bara att ta fram dammsugaren klockan tolv på natten eftersom jag har min älskling jag måste tänka på, min labrador Baloo. Men skrattade det gjorde...Just det ..när jag och min syrra var små så uppträdde vi jämt för mamma och pappa som ronny och ragge så vi med lite alkohol i kroppen försökte göra en repris..kan säga en sak.. folk skrattade iaf. Dagen efter (söndag) åkte syrran hem. Det var jätte roligt att de var här men det var skönt när de åkte också så man fick vara lite själva. Det var bara att ta nya fräscha tag eftersom man skulle jobba på kvällen, det gick framåt men segt.
I morse tänkte jag gud va skönt att bara behöva jobba till halv tre..kommer till kontoret och så frågar dom om jag kan jobba delad istället, I need cash so självklart sa jag Okej...Så på min lilla rast sitter jag nu här och skriver i min underbara lilla blogg...men tyvärr måste jag dra till jobbet igen men tills senare
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0