OKey, skräck och lite alkohol...

Så nu var det åter lördag och syrran är fortfarande här. Tänkte ge er en liten resumé om vad som hänt hittills. På torsdagen spelade vi lite okey (turkiskt spel) och drack glamouröst vin. Det var min syster och jag mot Fredrik och Bilgin och självklart vann vi tjejer. Och ni ska veta att det vart lite sura miner av boysen efteråt ;) Vi spelade ochså lite Wii, bowling vill säga. Gick inte riktigt lika bra som på okey...men men
På fredagen däremot blev det en liten skräck film som faktiskt enligt min mening var lite vriden...handlade om mutanter och amerikanska armén, det säger ju allt. Eftersom jag jobbade till nio så blev det så klart pizza till filmen samt lite chips och dippa. Jag tror jag slocknade vid halv tolv eller nått. Idag ska jag försöka mig på bowling på riktigt, har spelat några ggr förut men vi får se hur det går idag klockan 4....tills senare...
XOXO Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0