Hej alla glada!!!

Nu är det helg igen...Gud tiden bara rinner iväg. Idag var jag upp till Falun hos reumatologen och fick kortision i både knä och fotled. Det var på tiden för jag har haft så ont. Så nu är det bara att vara stilla i 24h och sen har jag inga problem igen på så där 2-3 månader, SKÖNT. Pappa min var snäll och skjutsade upp mig, på hemvägen stannade vi på hans jobb så han fick förbereda bilen eftersom han skulle börja jobba efter han släppt av mig. Så jag fick åka GLASSBIL hem. Det är det inte många som har gjort. =)...så nu ligger jag här på soffan och bara latar mig...vilket liv. Fick besked om sommarjobb, vilket skämt alltså. Man kan säga att det blev inte riktigt som planerat. Vet inte hur de har tänkt sig. Man känner sig inte uppskattad. Så är väl jobblivet antar jag. Nånting att se fram emot är resan till Kreta...längtar så mkt.
Sen vill jag flytta också...det finns så mkt man vill göra men allt kräver pengar...nu ska jag gå lägga mig på soffan igen och ta det lugnt. Kanske sätta mig ute i solen, vem vet...

SES

Kommentarer
Postat av: bergsmo

nä ibland undrar man vad folk tänker med..

2009-04-23 @ 23:20:46
URL: http://bergsmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0