NCIS....

Har börjat kolla på NCIS, har "tagit" hem alla säsonger från allra första början. Jag älskar den serien..är inne på säsong 2 nu. Den gör så att man knappt kan slita sig från datorn, men man har ju ett liv oxå, not. Nu är det nästan bara en månad kvar och sen säger jag sayonara...eller nått sånt...=) Då bär det av till Kreta i en vecka. Har redan börjat skriva lista vad jag ska ha med mig och då märkte jag att jag måste köpa en ny bikini...som jag gör varje år...Jag hatar att handla bikini...hittar aldrig nån som sitter perfekt...ska köpa hem massor av sprit...då =)
Okej....Så här ser min dag ut idag;

Nu 11.57 Hem till Gården
Promenad med Baloo
Träna
Lite mat kanske och dusch
NCIS
Promenad med Baloo
Beställa på Ellos =)
NCIS
ZZZzzzzzz

Kramar
XOXO

Kommentarer
Postat av: Johanna

Säg till om du vill ha shoppingsällskap :)

2009-04-20 @ 14:09:20
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0