25 of March

Hej alla glada...
Nu är jag hör igen med så mkt nytt...hihi...närå...
Idag när jag gick upp så sken solen så starkt...kändes så skönt att få lite gnutta hopp om att våren kommer att komma.
Sen blev det en liten träningsrunda...och sen lite mat...tonfisksallad...=)
Så klart när jag skulle gå ut med Baloo på eftermiddagen så var det inte lika varmt längre lite tråkigt faktiskt...=(
När man väl känner värmen så vill man att den ska stanna....=)

Nu har jag snart varit utan jobb...orkar faktiskt inte hålla räkningen...men en månad kanske...och det känns. Börjar känna mig rastlös, vill göra något...man kanske skulle dricka lite =) jag menar det är ju ändå lill lördag =) bra  ide!!! Eller?

Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag fyller det gamla talet 24...tiden bara rinner iväg...men en rolig sak är att helgen efter är det stopet...alltså på Påskdagen som i år infaller på en Söndag...lite komiskt...kommer att kännas konstigt att dricka på en söndag...helt fel..men men får gå =) Man säger ju inte NEJ....=)

Ska gå och ta något att äta kanske...det ska jag...till alla mina underbara vänner..(de miljoner jag har)...älskar er....bläää...
Okej
Bye
BYE

XOXO E.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har du blitt så där kass på o blogga igen

2009-04-07 @ 23:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0