Äntligen dags...eller vad tycker ni?


Så att säga så var det ett tag sen jag skrev nått på min sida...och eftersom personer har lagt ner tid att hjälpa mig med denna sida så känner jag att jag måste och vill skriva lite...eftersom man har blivit lite av en ensamvarg =)

Man kan säga att mkt kan hända på några månader...som tex inge jobb på flera veckor, några fyllor (inget minnesvärt), tagit steget att börja träna på gym, känner att jag har hittat en utbildning som skulle passa...så mkt  kan hända =)
Var inne på ams för någon vecka sen och det kändes som ett riktigt steg i fel riktning. Trodde inte jag skulle behöva gå dit igen men nya tider kräver drastiska åtgärder =) Men som tur var så var jag väldigt förberedd med papper och så, så jag slapp återbesök...jihu....så glad

Har varit och pratat med de ute på granliden och har blivit lovad jobb där i sommar så det känns skönt, man behöver inte oroa sig för sommaren iallafall. Men innan allt slit i sommar så blir det Kreta i en vecka. Känns helt underbart...längtar till solen, värmen...och paraply drinkarna så klart=) Håller på att räkna ner bara ca 2 månader kvar. Fast innan det så börjar det sakta men säkert börja närma sig min födelsedag....usch...ett år äldre...inget man längtar till precis...

Jag sitter och hoppas att telefonen ska ringa så jag kan få jobba lite, har blivit så rastlös på senaste tiden tack vare det....sitter hemma och kollar på film...det börjar bli lite enformigt. Men såg en film häromdagen som är värd att nämnas; Twilight....älskar den filmen...det är en ruskigt bra film för alla...det som var lite retsamt är att man vet att det kommer komma en tvåa eftersom slutet var uppbyggt på det viset. Årets bästa film absolut.

För att inte tala om årets melodifestival som var en av de sämsta...bara kolla på resultatet. Det bästa med den var Tingeling...det finns nog flera som håller med....haha..vilket skämt...
 Hörde en låt på tv häromdagen som jag blev kär i...Chris Cornell - Part of me...älskar den...den har en skön och härlig rytm...precis som det ska vara...
Låten som de spelar till Robinsson reklamen, blev helt chockad men jag tycker den är as bra...vanligtvis inte inom min musik genre men den är som sakt as bra...

Nu har solen äntligen kommit fram, så nu börjar man få lite vår känslor....hoppas bara det håller i sig. För när väl värmen har kommit vill man att den ska stanna...nu ska jag ta en promenad i solen med Baloo sen ska jag sticka till gymmet för ett pass.... Till alla er som sitter inne...GÅ UT!!!!


XOXO Emma



Kommentarer
Postat av: Johanna

ÄNTLIGEN ett nytt inlägg! :) Ska vi ses nån dag? Let me know when you are free! KRAM

2009-03-23 @ 00:35:58
URL: http://johannaerixon.blogg.se/
Postat av: bergsmo

nu vart jag förvånad.

bra gjort. keep it up!



2009-03-23 @ 02:49:30
URL: http://bergsmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0