Den 24 Mars En vanlig Dag

I helgen som var besökte jag min kära syster i Hallstahammar, drack lite vin, pratade och var oss löjliga själva =)
Det var längesen jag såg min syster sådan men kul. Jag är väldigt glad att jag och min syster har en så bra relation eftersom det har vi inte alltid haft =( Men nu så kan det inte bli bättre. =)

Såg första avsnittet av Robinsson 2009, inget jag skulle vilja medverka i, vilket träsk alltså de bor i usch...skulle inte palla det tror jag med alla äckliga djur..får krypningar i kroppen bara av tanken. Men en sak gick rätt till, rätt person åkte ut =) Och jag tror att det kommer att bli det tuffaste robinsson någonsin....!

Medans jag sitter här och skriver så tittar jag på Våra Bästa År....vilken sörja det har blivit...man orkar knappt titta på det...man kan vänta en vecka och ändå så är de vid samma problem...dryg serie...men ska erkänna att jag kollar på den ändå....=)

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila...var uppe klockan 10 och åkte direkt till gymmet...så jag förtjänar lite vila...=)

Ses snart.....Kram Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0